Thursday, December 12, 2013

Licca @ lunch time, girls talk

一個景就造了兩個食玩故事
KOALA和KRIN在學校食午飯,當然一邊吃一邊談靚囝啦...
 
 

KOALA帶飯,是用小學生這一套....あの頃みんな小学生
最仔細是它的餐具盒可開和如真的放了义和匙

而KRIN是在學校訂飯吃,一定有牛奶類
日本人會叫這種做"給食"就是學校供應午餐,
日本人說戰後日本人的身高能急速增長都是因為他們在小學生的給食加了牛乳品

這個學校書包不是小學生,是ぷちホームセンター

PS,好辛苦先可以就角度影兩個公囝不走光,DAISO這兩條裙太短了.... 
 
後話,很期待収到HELLO KITTY小學生以為它的鞋會啱LICCA著,但用一個曲髪最小腳的LICCA也不能著上,很失望

11 comments:

  1. Replies
    1. Tkx, 佢真係好可愛,尤其加埋D餐具

      Delete
  2. 同好朋友一邊吃一邊談靚囝﹗真係人生一大樂事﹗:D
    係呢,Krin近來有邊住心儀對象呀?Koala近來超鍾意南光太郎﹗:)
    嘻嘻, 係呀,我讀書時真係帶飯0架,不過無咁靚0既飯盒用。
    同埋,條校服裙一定要過膝頭0架。 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀....後生女囝就一定鍾意講靚囝....
      KRIN最近的心儀對象係可以找到60年代KEN,不過佢真係少見...
      南光太郎....佢而家仲有無起日本演戲,我見到有WIKI,不過你有無發覺做左超人唔明佢地就好少會再紅...
      好奇怪呀...
      我中學學都有帶飯,間唔中就買飯...條校服裙緊係要過膝頭,唔係唔俾返學....哈哈哈

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. 你搵緊0既60年代Ken, 同我搵緊0既2009年Medicom南光太郎公仔,都一樣咁難遇到。問咗好多間玩具店都無呀。:(
      佢而家好似在佢開果間扒店多。我好想去日本幫襯吓。
      係啦,點解好多個做完超人都好似消失咗咁?好似加籐和樹咁,去咗邊呢?

      Delete
    4. 乜好難找呀....Medicom南光太郎....

      加籐和樹....KOALA,你係咪KRIN肚內的虫,昨冕我就係想起佢,佢係唯一一個我知的超人,我係睇螢之光識佢,好COOL好有型,仲睇左佢個套恋極星,佢最紅係2009....連日本都話好少有人一下子咁紅,可惜又係一陣就無,而家仲有做...唔知係咪做超人就等於中左CURSE...會唔紅,但佢真係好靚囝好COOL,KRIN當年好鍾意佢,因佢唔係太女人型,可能做超人都要陽剛D....好怕個D又SKINNY,又頭髮5劌6色仲要畫眼線....見到都想...嘔

      Delete
  3. 嘩! 原來KRIN早在讀書時已"搭"靚仔糖...哈哈....
    呢個書包我都好鍾意, 超真實感

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈,小屋你識KRIN唔耐....KRIN係靚囝都啱,仲有一樣,見過鍾意一個....尤如掉垃圾...哈哈
      係呀....呢個真係以前好多人拿來做書包,REMENT以前真係好多創意,好肯把D唔同物件換少少就做佢的出品令你會心微笑呀....

      D食品包裝期又搞笑,係無期限.....

      Delete
    2. "見一個鍾意一個....尤如掉垃圾"...咁你好快就會忘記我...點算好呢? :O

      Delete
    3. 唔怕,只要Ramon日日保持咁靚囝,又得閒送下花俾krin. 就得 哈

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN