Tuesday, May 6, 2014

LICCA @ REMENT Hello Kitty Welcome Supermarket, REMENT BROWN REFRIGERATOR


和KOALA吃火鍋,她的裙是二手店的,眼鏡是芭比,手提包是LIV DOLL


其實這個REMENT雪櫃,
很不喜歡啡色,
但當年買時剛好出這色便買了,
尤於很怕做雪櫃景要放很多小食品,
放回很煩,
一直玩得不多,
因此不喜歡也不打算再買雪櫃了. 
 
 

今次用了這套HELLO KITTY

 
 這套有很多有趣的文字,
支水,它說保存方法,是要陽光照不到地方,
陽光兩字就用了對小朋友講的字眼,等於太陽伯伯

 


這盒牛奶,它的笑點在,
 
1.你把放入雪櫃的牛奶在飲用時,
如果加入大量牛牛先生的心飲會更加美味.
 
2.KITTY說:牛牛先生的心是很容易打碎,因此要小心處理....哈哈...
 
 
 
開盒後的處理:牛牛先生的心不要逃跑掉前飲完
 
 製造地點:HELLO KITTY英國倫敦郊外

 


這盒CUP CAKE是買啡雪櫃是送的,








這一包麵包的原料:
令你心跳的麵粉,
彩虹色雞蛋,
大自然恩賜的牛奶,
奇妙的魔法



 



到這盒雪糕筒了,
它有花蜜,
花田的香氣,
FLOWER HERB
和花粉牛油等...
 
製造者是RIBBON食品...
而且所有看清都是無卡路里...食完不怕肥


這盒FRENCH FRIED POTATO
 
 它的調理時間很特別

3個....不足800W火...用眠一下時間......800W火以上....火花散開的時間,好快

6個....不足800W火...午睡一下時間......800W火以上....打一個大呵欠的時間

原料: 馬鈐薯先生,不可思儀的牛油,流動的油

內容量:蘋果三個份量....

調理方法:加熱愛情之後食...哈哈...


19 comments:

  1. 好正,全都好幽默,喂,一個午睡時間即幾多小時,我閒閒地4,5個鐘,仲有牛牛先生個心…個盒ice cream冇期限,冇熱量,現實有的話就好了,哈哈,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大眼,咁你叮個啲薯餅係超大囉......WAKAKAKA
      我都想食乜都無卡路里,最近真係飲啖水都肥..............................唉............................

      Delete
    2. 只玩食玩, 唔食咪無卡路里

      Delete
  2. 会翻译日语好厉害!我都不懂所以平时不仔细看包装,被你一解释更生动了!Licca这款包不错。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢啲都係寫出來笑下炸......大家又可以了解多啲,同多人喜歡REMENT就有市場了...

      Delete
  3. 勁搞笑. 我唔識日文, 真係唔會留言, 估唔到re-ment連包裝內容都係自家創作....
    我家"黃澄澄"想問你知唔知邊到有得賣 "今你心跳的面粉".....佢想入d貨....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你家黃澄澄整野食咁叻,唔使呢啲花款野都一樣咁得,話時話,REMENT都係一款款,唔係樣樣有呢啲奇怪寫法,我相信REMENT都好好似HALLMARK咁,有唔同ARTIST創作,有人就會創作呢類,有啲ARTIST就唔會囉,好似小人咁奇怪反而無呢啲野...

      Delete
  4. Krin 你 D 日文好勁呀! 話你知我好似幫我家個 Momoko 揾到個男朋友了 :D 不過我要先幫佢正件 tee shirt 先可以和大家見面. 但我又係超懶...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻,我今日啱啱開始睇半澤直樹,成日要睇字幕,太耐無用日文,語文一唔用真係好易脫節,尤其好多時下用語.....

      MOMOKO,靚女喎,仲要有男囝,係乜男囝來,唔好収埋呀,好就睇下佢有無兄弟介紹俾我家LICCA...

      好野,又有你啲靚靚DIY T睇,呢期又有乜潮T呀,我仲記得小鴨T呀.....

      Delete
  5. 係我行街無意見到的. 平平就帶左個返屋企. 我覺得佢做 Momoko 男友都 ok 啦. 唔太靚仔, 不過幾够高大 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好想快d見到momoko男友.....靚仔一向花心, 唔太靚就最啱, 最重要係高大嘛...

      Delete
    2. Jay, 我都好想睇momoko男友同件 tee shirt 呀, 期待ing...

      Delete
  6. Krin, REMENT個雪櫃我只記得當年買左返來之後就放滿哂野, 跟住就無touch過, 都唔記得有mut野裡面 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. CARRY,我都同你一樣,個雪櫃都無玩過,我只係個雪櫃本來放乜,就一直放起原位,今次玩完,佢又唔知要放幾耐了

      Delete
  7. 嘩,我實在太耐無過嚟,有咁多新posts都唔知。
    呢條裙我鍾意呀﹗顏色、質料同款都好靚,係咪Barbie產品?我未見過香港有。
    REMENT雪櫃,我又係啡色,又係少玩,唔係唔靚,但難襯色,要配合其他家具,好難搵到啱色系。我一直放咗響其中一個快大度,因為仲未諗到點配襯。但其實佢精緻過Licca出果個淺粉紅色雪櫃同埋翔一屋企銀色果個好多。見你玩,我又想玩,但係你知我...而家"可憐地"無一件坃具響身邊,我唔制呀...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲有,我真係超鍾意你張banner。你呢套復古微型屋仔同公仔好正呀﹗你睇我地一齊玩得好開心﹗:D

      Delete
    2. 條裙我相信都係BARBIE,因近年MATTEL出的都無TAG,但個款就似BARBIE....因見過其他公囝,好多好似MONSTER HIGH等佢地條腰比BARBIE還要細,LICCA算係粗腰,唔多啱身....
      個REMENT雪櫃原來你都有,係呀,呢隻色真係好難襯其他,個時我買左見過一次有REMENT另一隻白色發光雪櫃,但見買左BROWN就唔再買...如果無買BROWN買有燈又白色好好多....

      Delete
    3. 我都明,無一件起身,想起佢地又見唔到,仲要有一陣子都見唔到,但都好,咪當多啲時間睇靚囝DRAMA.....呵呵呵...

      Delete
  8. 個BANNER係呀,我地兩個玩MINI BARBIE,你又用I-PHONE影相,好真.....我都超鍾意呢張,唔想換...

    ReplyDelete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN