Monday, April 14, 2014

REMENT KOBITOZUKAN Kakuremomojiri Live In A House, REMENT Is Dinner Ready?!, REMENT HELLO KITTY DRUG STORE

 
今次想說明一下不同REMENT食玩的小說明...
這款KITTY MASK無特別,
只叫大家不要對錯KITTY的臉方向來戴...
這款KEROKERO傷風藥物就開始有趣了...
成份:
第一,二種化學成份都有KERORO青蛙字眼在內..
接着的成份是蓮提取物,雨水媽媽的飯團...笑.
 
而它公司蓮上製藥株式會社
DONUT池KEROKERO HOUSE別館,
 
食藥後減少在DONUT池中游泳
 
另一套新買的小人和以前外賣比較
左邊是外賣ぷちデリバリー右邊是小人的...
兩個酒箱,外賣的仔細一點有六格,小人就無...
外賣的酒,
這支仔細看有ADULT NOT ONLY...
酒精是100%


 

 

 



 



 


 

 
而小人這一套其實除了小人外,有很多小品是值得買的,好似左手邊偏了的汔水罐和牙籤筒,如果大家無食玩的牙籤筒,就應該買這一套
 
上一次REMENT出已是很多年前的這一套,ごはんま~だ?!它有一支獨立牙籤,可插在同一位置上,真的很仔細,
它是這一組食玩用作做棷菜卷
最後是小人另一組的罐頭貓糧,
它有蓋可開,又可插回罐看似半開半合,而本身的貓糧可拿出來,
真的完美設計....



17 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. 多謝你,krin,咁有心機找咁多rement詳細介紹,最鍾意你為d藥盒,包裝紙翻譯,好有趣,等聞再翻譯多d笑下,我呢輪又病了,狂咳,希望快點好砌下景:-)

    ReplyDelete
  3. 大眼, KRIN媽都係寫出來俾大家REMENT BLOG友囝 了解多點REMENT的有趣地方,唔使多謝咁"岩"重...哈哈..

    咳呢家野真係好長命,我上一次咳兩個幾月呀.....你最緊要介口,尤其凍生果,橙,食左就咳得仲耐阿......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 昨日睇專科,氣管炎,要吸氣管藥,旅行之前已開始咳,成個月了,咳到嘔,人又累,好鬼辛苦,你再揾d rement翻譯比我笑下

      Delete
    2. 藥上腦,呢個留言同上個內容好似一樣,ha ha....d藥弄到我頭wing wing8-o

      Delete
    3. 大眼,食咗藥記得減少去dount池中游泳呀!
      多d休息

      Delete
    4. 氣管炎......咁慘,咁你真係要小心,好似HAPPY話,唔好起DOUNUT池游咁多水啦.....HEHEHE,食左藥就睡多啲....

      我只要見到有好笑REMENT,一定再寫

      你WING WING下,都仲記問我貓糧,記住大舊....真係大舊有你呢個媽,又去玩....下世都要找返你

      Delete
  4. 翻譯下罐貓糧原材料,好似好笑咁

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實小人呢套反而無乜笑位,原料只係魚乾同小人喎,所以我無乜寫..........

      你買左就唔好俾大舊食,有小人起入面,小心大舊食左肚痈,WAKKAKAKA

      Delete
  5. 我到依家都未買呢套小人,貓糧設計正爆,我一路以為酒架系一樣,原來唔同。

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAPPY,呢套小人要買呀,好多小有野,仲有柑,仙貝,粟子,泡菜,又靚又少有,反而上一套牛肉小人就一般.......

      Delete
  6. 呢套原來叫小人,我無買過。因為我好驚小人0架,如果太多小人出沒......就要去鵝頸橋請啲專業婆婆幫吓手......XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krin翻譯呢啲食玩細節好精彩呀﹗笑C我啦。你有時間的話譯多啲俾我地笑吓啦。:D

      Delete
    2. 我發覺KITTY呢套真係好玩野,我遲啲有時間會再出下佢其他的食品....仲有好多好笑....同奇怪野呀

      Delete
  7. 唔怕唔怕,當年REMENT也出過B B用品有埋BB仔,可惜一出啲人就話個啲BB仔好可怕,現家呢套抄到好貴,我相信小人都會,當有一天唔再出小人,啲人就會覺得小有,而且呢套真係唔好理啲小人,其他真係好高品質....

    拉麵哥....等我找日找對人字施來打下先,你唔好話,個啲婆婆我相信佢地好賺錢嫁,,,,,,HAHAHA

    ReplyDelete
  8. 我唔識曰文, 真係要多謝krin媽翻譯呢,唔講唔知rement都幾比心機設計呢,krin媽要繼續,等我地ed唔識日文ge 人都知道講mut

    ReplyDelete
    Replies
    1. CARRY,都係大家傾下交流下,唔使多謝,其實REMENT真係食玩來講好有心,只不過有時要就大家的口味,就要市儈大路一啲,無咁精細...

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN