Tuesday, April 29, 2014

LICCA @ REMENT Re-ment Kobito Zukan 2 Special Farm Delivery

喜歡LICCA的朋友,請看這個CM
 
 
最近見訂開的日本網有OCARA食玩訂,
便返訂了兩套點心和火鍋
因連運費都只是HK$150一套,合理.
 

KRIN會相約KOALA一起吃四川火鍋.

一直想買回這套是因為這個氣體爐,
無這個便不似火鍋景,
REMENT有出,
但是最早期,很少會有了

打邊爐當然飲啤酒,
其實KRIN打邊爐會飲水,
反而很少會飲冷飲,吃火鍋,


 
又怎少得牛肉和肉丸呢,
牛肉是小人這一套的

 

31 comments:

  1. 我都有呢套火鍋呀,都幾真架,不過我係托朋友喺淘寶買,當時係人民幣五十幾蚊。

    ReplyDelete
  2. 無法啦,要加埋運費,合理水平就算,而且150比起hallmark得一樣,ocara一整套,能買回很開心了

    ReplyDelete
  3. 我也有買orcara,平靚正,我差不多全齊,就係冇買你呢兩套,因買左mimo火煱及茶樓:-)

    ReplyDelete
  4. 我記得見過有一買差不多全部ocara可以很平,我完全無mino,這兩套都幾有特色,點心我未玩,遲點一定要做個飲茶景,尤其見你們砌很很美

    ReplyDelete
  5. ocara好抵玩, 雖然質量唔及re-ment精細, 但勝咗價錢平, 整體設計也唔差. 曾經聽blog友講過ocara間廠之前係出rement食玩, 後尾自己設計出自己品牌!
    我都係幾套ocara, 同樣荼樓和火煱呢2套無買!
    你個風煽邊到黎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小屋,原來OCARA之前做REMENT,唔怪得,我而家唯一再想買係海鮮個套,不過未訂,仲想緊買唔買,因玩得不多,OCARA係平,但唔及REMENT靚,只係佢好多野REMENT無我就會買攞....
      你有MIMO就唔使再買返OCARA,話時話你有無紅酒OCARA,個套真係好得,要買呀....
      個風扇係在日本文具店買的文具磁石,同之前個舊収音機一同買,約400YEN...

      Delete
  6. 同意ocara真係好抵玩, 我都有買到上面兩套呢, 最鍾意佢有中國特色同rement唔一樣同未必會出, 不過好似ocara而家無再出新lou

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad,好多都冇出了,orcara,t for candy,mimo.....rement走卡通路線,復刻又唔出了:'-(

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. CARRY,大眼,我相信出食玩要佩合市場,好似REMENT咁大,都要做卡通等多啲人買,何況OCARA,MIMO,佢地可能出出下,做扭蛋好做好多,你想$10至$20只得一樣野,REMENT就一小盒最多$30至$40又要一盒多幾樣野,仲要仔細,成本來講好不成比例...

      而家來緊6,7月都會出卡通但起碼有新野唔再係CAFE,同食,一定買佢.

      Delete
    4. Mimo宜家都走卡通disney路線,不過佢d嘢一向都品質差又貴,都冇買好耐,orcara t for candy....我懷疑都執左了,要登尋人廣告咁濟:'-(

      Delete
  7. 個licca廣告係咪買白元樟老,著婚紗的licca好索,但真係beauty and the beast

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呢,LICCA真係好靚女嫁,所以我越來越鍾意呢個囡......哈哈

      Delete
  8. 大眼,我係有d怕遲d連rement都汁埋就慘la, 現在日本加稅,rement貴左好多,怕d人會小買左,加上rement都幾niche

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁CARRY,我地要大力推一把,買多啲之類玩多啲等人....迷上REMENT,沉倫呢個咁毒的大海.....

      Delete
    2. Krin,carry,日本家下真係冇乜人玩rement,佢地興玩diy,買一大包現成材料包返去砌一大餐,話好有滿足感,我舊年在東京的tokyu hand睇緊d diy模型時,有個日本婦人咁啱又揀緊,咪用唔鹹唔淡日語+英語傾幾句,佢以前有玩rement的,無奈日本潮流轉得快,有新嘢佢地就會放棄舊果d,

      Delete
  9. 大眼,你講得好啱,好多人鍾意DIY,有得玩又可消磨下時間,REMENT俾人用來好似我地咁,用來做BLYTHE,MOMOKO,ARZON等的景用....
    無法啦,日本潮流野一向都轉得快,學CARRY話,最緊要企得住,REMENT唔好"接埋"就得....其實我又覺得REMENT加左價都仲係好抵買,試想一下,佢同扭蛋,HALLMARK其他食玩比,無錯一套係幾百元,但佢已經好多不同野,如果你走去買真正DOLLHOUSE的小物,一套小茶具都已經過百,仲貴.....所以我都係繼續支持REMENT....同我家小姐LICCA,佢夠平,人家買一個BLYTHE,MOMOKO等於我買十個LICCA咁.....哈....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講真rement如果唔出卡通人物食玩,一早摺埋了,現在靠disney,saniro班died hard fans 撐住,冇奈卡通食玩,好難用來砌景,砌出來沒有真實感

      Delete
    2. 真係勁sad,舊年在日本,仲見tokyu hands.,animate有rement,今年去影都冇,animate個staff話全國的分店唔入rement了:'-(:'-(:'-(

      Delete
    3. 唔係ma,唔入,c囉,今次好大危機,rement,krin媽係rement大好友,咁多公司唔入,咁無市場好件事,不過又係,你睇啲日本blog都無買rement唉………………

      Delete
    4. 唔係ma,唔入,c囉,今次好大危機,rement,krin媽係rement大好友,咁多公司唔入,咁無市場好件事,不過又係,你睇啲日本blog都無買rement唉………………

      Delete
    5. c囉, 我越睇你地留言, 越傷心! re-ment好大陒機....原來本土日本都唔"興", 難怪依家變咗咁.
      我地是要密密玩, 可能過多一兩年香港都無玩, 無人買, 無人賣....

      Delete
  10. 好似dollhouse 係外國都有好多人玩,rement 好似見佢以前都出過d英文版賣歐美,krin 唔知外國有無market?定係d外國人都係鐘意玩dollhouse 似真哥d呢?不過話時話, dollhouse d 野一d都唔平!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 緊係無,我呢個探子,努力發掘都係見HALLMARK和森林家族,REMENT我個城市無,去多倫多都只是中國人開的精品店有得買,都係以ASIAN做主要客人

      DOLLHOUSE只要上EBAY看一看,包你覺得REMENT一套咁多野平好多....哈哈

      Delete
    2. Dollhouse真係有銀人玩意,一個木櫃我見過要過千,傻的嗎,同意krin,rement係抵玩一

      Delete
  11. 大眼 如果連曰本d retailers 都唔入就真係有d危...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 總知係sad,本唔想講,驚你地sad,但事實係咁,我舊年專登根據rement官網提供的shoplist去揾,結果是好多都冇賣了,一係就鋪都關門,今年上rement綱,佢地連提供shoplist個list都關埋,所以carry你出年去東京的話,揾rement似乎要在秋葉原的二手店碰運氣,但都唔平,日本人cp了

      Delete
    2. 日本人都炒貴哂d舊rement

      Delete
  12. 好野,又有好野食﹗今次係四川火鍋, 啲食材好新鮮呀,好吸引。:D
    呢兩sets OCARA 好正,我以前無買,而家想買都唔知去邊度買。你呢個價格好合理呀,絕對買得過。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KOALA, 呢個OCARA最正係火鍋爐,其他一般啦,不過做火煱景加埋REMENT都會好多野玩,我一直想買返呢兩套,點知訂開個WEB突然有貨,咪訂喎,我都好意外....
      我真係唔知係OCARA返出定清埋啲倉底貨呀....好奇,因我相信市面都無乜幾何有得買了

      Delete
    2. Koala, yahoo拍賣場仲有ocara賣, 你買就快手, 因為真係唔多人賣!

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN