Tuesday, March 25, 2014

Vintage Barbie Ken @ Rement Mickey’s 50’s Cafe

今次KEN 和BARBIE在一間CAFE 約會,用了這兩套REMENT...50'cafe

50年代的女囝和現今一樣,
BARBIE當然愛吃芝士蛋糕,
KEN就飲LEMONADE

當年買這套,覺得很浪費,無大用途,CAFE不是CAFE,無杯碟,蛋糕又不多,只是當年不訂就無的心態買了,一直到今日用得著才好一點
仔細看,這都是50年代米奇模樣,現在想想,
要做懷舊景,可用的REMENT真的不多,只有幾套





好了,想介紹今次的KEN,
它是真真正的第一代,頭是毛頭,
因不好打理,只出了一年,
現今已很難找到完全完美的毛頭KEN,
大部份都如KRIN媽的KEN,毛已脫落大半,
而MATTEL之很再出都是膠頭KEN
到跟住的鞋,
鞋底有HONG KONG字樣,
50年代不少塑膠玩具都是香港做,
現今來說,香港已無工業,很珍貴...

再說這件衫,對於當年不是T恤的年代,
KRIN媽的爸爸也是著這種恤衫,這件衫查了是

1961-63年MATTEL生產的
DREAMBOAT MINT SHIRT

17 comments:

  1. 睇睇下rement Disney d相特然見到ken個大特寫pat pat 客左一跳😣(因用iphone睇落去忽然出現個大patpat 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我個反應同你一模一樣XD

      Delete
    2. Carry, 水晶,
      我無想過你地會咁嫁....哈哈

      我只係見人家要分 RETRO 和 REPRO KEN, 其中一點就係看他 PAT PAT的字樣,我這個是VINTAGE,而2006年再做的會注明是2006年生產的....

      Delete
    3. 原來係咁,哈哈。
      我鍾意個pat pat有埋條「喇」,做得好有心, good!

      Delete
    4. 真係今次俾你笑C呀,水晶
      咁仔細你都睇到....不過我呢個第一代KEN有個唔好似係隻腳唔曲得,遲啲出個啲會曲得好玩啲

      Delete
  2. 哈哈…呢個blog要PG 家長指引呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁小白咪,你咁細個,你問左媽媽未呀......WKAKAKA

      Delete
    2. 小白咪,原來你係王菲呀,失敬失敬

      Delete
    3. 乜小白咪係王菲?????,咁白咪,最返去完拜佛,有求神來緊多啲正REMENT出呀...哈哈

      Delete
  3. 我以為KEN鍾意露股添, 你地佢黑黑實實, 就知佢鍾意晒太陽, 晒得咁完美, 緊係要SHOW比大家睇啦....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 毛頭,係咪直毛???
      果套50年代米奇, 我又係一開始無買, 覺得一般無新意, 點知有次見到BLOG友玩, 先知佢D餐具盤咁靚, 透明壓花個盤好鍾意, 樽仔又好靚, 抽吓抽吓, 散買先齊一套, 一開始買FULL都唔洗咁貴.

      Delete
    2. 小屋,我地呢度所有都好正派,點都想唔到今次老貓燒鬚.....無啦啦...露股...引起咁大迴響呀....哈哈

      Delete
    3. 佢個頭其實係好短的毛,但我個KEN都算好,毛無乜其多,但色就無乜點掉,所以影相唔覺,我上EBAY見有一些KEN,可能主人玩得太多,個頭色都掉得7788,好似生頭屑咁,好難睇呀.....

      你講開個透明壓花盤,又真係幾靚,仲靚過之前扮水晶個啲用具,我好少散抽,一就係一開始買貪一套平,同散套好難抽到啱心水,所以我好少散,只係有一次個親戚送左一小盒散抽俾我,點知中左SECRET,幾開心,咪好耐之前套紅色多士爐加埋年糕個SET....開心到C呀,上EBAY見US$50,話俾我親戚聴.佢都唔信咁貴,

      Delete
  4. 呢對香港製造皮鞋真係難得0既"古董"﹗
    Ken本人就更加難得啦。佢除咗靚仔之外,一睇就知佢係老實人,Barbie真係無揀錯男友。:D (我都好老實0架)
    呢兩set米奇砌懷舊場景真係啱哂﹗襯埋個古董靚靚收音機,睇到我好似入咗時光隧道咁﹗:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. RAMON哥,見到你真好呀....

      KEN不單止呢對鞋,仲有一對係你鄉下日本造,係咪好少有,完來當年有部份除左香港係日本做,係講緊60年代初.....

      總之大家都咁老實同靚仔,無分高下.....另外個古董收音機我真係好鍾意,起日本文具店買的400YEN 磁石來,仲有另一把風扇都係,得閒就會出下....你都做下懷舊場景,出下啲舊家電俾我睇下

      Delete
    2. ken香港出世,一定絶種好男人,babie執到....但唔睇字的話,同carry反應一樣,我以為ken做乜咁快咁猴急剝光豬露股?嚇死人><,下次或者另開一篇介紹好d

      Delete
    3. 真係俾你地激C.....阿KEN SHOW 一SHOW QUALI,就咁大反應,邊啲要整個水着LOOK咪...大家眼光光....哈哈

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN