Tuesday, March 18, 2014

LICCA @ Megahouse kitchen

KOALA終日忙於工作,
星期天不想再去人多車多的地方,
KRIN便約她來家茶聚
用了MEGAHOUSE KITCHEN

兩個女囝一面談天,點燃香薰

MEGAHOUSE 這盒,有多塊在內,
現在的REMENT,多數是一至兩塊....
這組廚房,當年比不上REMENT的精緻,
買它是因為最尾一組有廚房用紙,當年REMENT很少出

KOALA抱着啡兔的樣子很可愛吧
兔子是STEFFI HAPPY ANIMALS旁邊的籃色飲水器是1元店買的玩具動物套裝

12 comments:

  1. 套Megahouse Kitchen其實好精緻, 尤其個雪條格, 我好LIKE (我都係過年先知有原來咁正), 可惜以前唔識欣賞, 覺得太卡通, 無買到. 依家買都買唔到, 或者炒到好貴, 唔多值.
    你呢境好有住家feel, 仲有好好用, 你可以久唔久換食玩已經好正.

    ReplyDelete
  2. 咁你講又係,雪條格個SET好靚,我都後悔無買MEGAHOUSE白熊個套雪糕,好多少見的雪糕雪條用品,但個時只見一次,又覺得等平啲先買,反正總有機會,點想到而家炒到咁貴....

    你呢個廚房人都無買呢套小見喎,不過講真,呢套好多細細粒,而家睇返就覺得靚,個時就算買左都覺得一般,只係貪平,好似$110,咪買左佢....無想過MEGAHOUSE唔再出野...

    個粉紅廚房幾好用,放左呢個同REMENT,唔使點再加野就用得,方便

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家$110.00只可以買一款咋, YAHOO拍賣有散款, 你呢套杯呢套, 好似58, 已經係最平啦. 米白搞伴機果款好似68. 你話D炒價係咪好驚人.

      Delete
    2. 小屋,真係無想過現今的舊食玩咁有價有市,以前只係想,有就唔買太多同款,又或等平啲先再買,好似套舊家電,我其實有見過CITY SUPER有散抽,但見又不是全套,又比外邊貴,而家想返起,無買真係笨,而家一款都過二,三百,仲唔會買

      Delete
    3. 文具我之前覺得唔啱洗, 舊家電當時只有幾款. 一直只LIKE廚房嘢, 同你一樣點諗到依家一款都過百.....嚇C人

      Delete
  3. 我都係,見到文具同小學生兩套,想二買一,就買左小學生想多不同野無買文具,後尾先知文具炒到好HIT...但個時文具呢套同生活百貨係好平又無乜人買....但新個套DORAEMON好多新款,呢套你買唔買呀,我就一定買

    ReplyDelete
    Replies
    1. 必買,因為佢d特別,唔再系廚房嘢。

      Delete
  4. Krin,你每次約我,我都係逢請必到,逢到必早。因為唔單止可以一齊傾心事,仲次次都有得食又有得玩。
    你隻啡rabbit好可愛呀,仲有埋飲水器,可見你真係好鍚佢。:D
    Megahouse而家唔知邊度仲買得到,你呢啲真係寶物嚟ga。我太後期開始玩食玩,加上唔可以套套買,結果錯失咗好多靚野。
    不過唔緊要啦, 來到你家企見到,都係一樣咁開心。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KOALA,最緊要你來,至怕你唔來.....哈哈......今年呢度冬天真係好長呀,我一日想整個後園燒烤玩水景,我地兩個就緊係著去年買的LICCA水着...但....都仲周地雪,無眼睇...

      都唔係,玩食玩有心唔怕遲,10月都係拜年時...KRIN媽做乜,SHORT SHORT地...可能係見唔到拉麵哥呀

      Delete
  5. 你叻叻呀,咁多人冇呢套megahouse,連我都唔齊,不過我好彩抽到抹手紙個套

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大眼,叻乜鬼,我連REMENT最正兩套,女兒節同舊家電都無,舊家電就話開始玩時己出,但套女兒節,一出已經上去訂,但最終佢以第一時間SOLD OUT唔再出....唉,見你地玩得咁我開心.....我......咬晒毛巾囉.....

      Delete
  6. 我都咬毛巾😂大眼個兩套都無,好鬼想要呢❤

    ReplyDelete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN