Tuesday, April 8, 2014

REMENT Heart Sweets / ハートのSweets @ LICCA

這篇本來打算2月14日出,但一直未完成.

今次用了
REMENT HEART SWEETハートのSweets ハートのSweets

KOALA在心型餅上劃花,
小工具好像只有這套有...

KRIN就做朱古力....
最愛是右邊的粉紅色心型杯,
凸出的心型很漂亮

裝飾用了一套森林家族新的迷你店

這組賣點之一是這個心型夾餅器


兩個女囝努力做朱古力給自己心儀的男朋友,
KRIN的籃色眼鏡是LIV DOLLS的,有點大...

KOALA最後做完就要飲杯茶食件餅.
她身上的裙是二手店買的,
而手上的書和茶具這一套
REMENT Rilakkuma Homemade Cooking

 

8 comments:

  1. 呢套心形系列好sweet啊,我只係抽咗2盒玩吓,夾餅機整出嚟啲心形餅個樣好似好好味

    ReplyDelete
    Replies
    1. 水晶,呢套個時買都係睇中個夾餅機好可愛,但買了後鍾意個心型杯,真實好突出好靚...我呢度無REMENT賣,所以無散抽...去多倫多見有時多數買左成套....

      Delete
  2. e套真係好襯barbie同valentine 主題呢, 全部都係心心,同埋好colourful

    ReplyDelete
  3. CARRY,呢套其實出時無乜特別,佢以心心做主題,好多食具都會見,係個夾餅機心形少有,無買都唔會走宝...

    ReplyDelete
  4. 嘻嘻,我地果日兩個咁努力咁整心型餅同朱古力,之後梗係要坐低飲柸茶、食返幾件餅啦。
    估唔到我劃果啲花都咁靚,你知啦,我緊張時會手震0架嘛。XD
    條二手店淺藍色連身裙好靚﹐清雅得嚟又有懷舊feel。:)
    你本身著呢套就好有型,尤其係條褲同對boots,又好鬼襯件外套,好正呀﹗:D

    ReplyDelete
  5. 係咪呢,做完一大餐,又要食返夠,呢啲係我地共同的啫好,呢個先係主要目的.....HAHAHA

    條二手店淺藍色連身裙真係估佢唔到著上身咁靚,尤其你呢種長髪氧氣美女,KRIN個樣就始終都係無法著得起呢種典雅衣物,都係CHIC啱我形象多啲....我身上的除左BOOT係LIV DOLLS外,全部都係二手的.HAHAHA

    ReplyDelete
  6. 呢套我又系最like 隻杯果款,鍾意d朱古力一支支。仲配模,做場景影相一流。
    krin, 快d講,你d朱古力送比邊果?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,之前買左都係覺得不過不失,但玩完影出來又OK喎..

      小屋....E你好衰嫁,人家少女心,唔話俾你知,怕你口多....HEHEHE

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN