Monday, December 16, 2013

LICCA @ REMENT UNIFORM SET

一連介紹了二個LICCA,
第三位美女是空姐大眼,
因這個LICCA的眼睛看來很大,
KRIN不知為何,當一幫她著上這身衣物,就想到是大眼....
她拿來 CAFE.....給大家佈置時打打氣,
當然也是因為大佬貓,它說過要飲星巴克咖啡

 大眼的這個是這一套ナタリーちゃんのフレンチ雑貨COOL吧,
這個是PAN AM泛美AIRLINE的手提包
(但REMENT因這套以法國做題材,換了是法國AIRLINE)
這間公司於1991年結束,
但對很多老一點的美國人來說,是一個時代的結束
最後是三個少女一起,
着手佈置聖誕,
等待着朋友囝到來....

10 comments:

  1. 你個聖誕境越來越精彩....期待呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實個景好一般炸,不過用D LICCA著晒制服都幾好玩

      Delete
  2. Replies
    1. 係呀,呢個LICCA你覺唔覺佢好靚囡,隻眼好似特別大,令我想起大眼個名呀....哈哈

      Delete
  3. Is this going to be a Christmas costume party? 等住睇^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. YES,,呢個話明係聖誕節制服PARTY呀

      Delete
    2. 係咪正經果隻,叫埋四哥來扮下工人,服侍我地班令女

      Delete
    3. 緊係,KRIN同KOALA都係正經人家女仔來,叫四哥來好呀,叫佢都要著制服喎,唔係超人褲都唔錯....哈哈哈

      Delete
  4. 我找到你了,我個b10G,呢輪見唔到你文章更新,點搞?多謝,我似空姐,好呀,話時話個公仔真係似我架,kakaka,不過濕柴就平平無奇了,我要好似K0ALA咁波淘胸湧

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我整下整下個BLOG,咪唔明又換左BLOG地址,整到我有時都一頭煙呀...
      係呀,你有名大眼,咁一想見呢個LICCA好大眼,咪立郂想起你,不個呢曲髪LICCA真係最靚女呀,係唯一曲髪好難搞,所以少出呀
      K0ALA咁波淘胸湧.......好好好,下次找件衫啱你,等大眼都.....波瀾壯闊......哈哈哈哈

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN