Friday, September 13, 2013

LICCA@PAJAMA PARTY WITH KOALA

今次約左KOALA來家開睡衣派對,話明PARTY,又食又玩,KOALA拿來森林家族幼稚園玩一同砌,多謝KOALA.

這套
MINI SYLVANIAN FAMILIES KINDERGARDEN
比想像中大.

一套四小盒,這是第一盒,以後再砌其他,其中
最愛歡迎是第四的幼稚園車...

砌好後影相....

今次裝飾用了IKEA和REMENT 的トイ・ストーリー「Happy!!バースデーパーティ」
當年出時很多人都喜歡櫃上的摩天輪和小小的綠工兵,電視是這一套いちごちゃん家へようこそ

而兩個LICCA著的睡衣,新的一套有熊啤啤,很真.
舊的一套就多佩件,有拖鞋,枕頭和熊啤啤,但熊囝就很薄,不如新的似...

9 comments:

  1. 嘩,我多謝你先至真﹗你唔只請我嚟玩、仲準備埋花花睡衣、紅卜卜拖鞋同埋大大支橙汁招待我,真係好開心呀﹗:D

    森林幼稚園係幾大間,所以咪要我地兩個人合力砌囉﹗再大間D的話,仲要搵多幾個人嚟砌。XD

    好鍾意個摩天輪,我無買,可以嚟你屋企欣賞到真係好﹗:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KOALA,今次就係個森林糼稚園太大,而IKEA張緑色枱又細,所以放唔到好多食物,但咁都俾你見到支橙汁,仲有...就邊位的CUPCAKE,都好靚下...
      下次再玩森林幼稚園,一於要準備定多D唔同食物...:)
      第日仲有個金屬帝國大樓,我都係見到香港LOFT DISPLAY得好靚先買,第日一同再砌

      Delete
    2. D cupcake,最後你有無發現唔見哂呢?

      其實係我食咗。哈哈哈...

      Delete
    3. 下次一定唔止CUPCAKE,唔會餓親KOALA...:)

      Delete

  2. 睇見你地玩都開心,下次記得請埋我呀^o^

    ReplyDelete
    Replies
    1. SITA,請埋你點話....
      唯一係我地一起就一定飲飲食食,你家JENNY咁師文,成日著得咁LADY,我怕...你來到見到我地咁粗魯....來左一次唔再來...哈哈哈

      Delete
    2. Sita,你睇我塊包包面,就知我成日走嚟Krin屋企飲飲食食啦。XD

      Delete
    3. 其實我真人都係為為食食又唔打扮,邊有Jenny咁Lady, 哈哈~
      去朋友屋企relax最happy

      Delete
    4. SITA....大家咁話,有時我都係,見到LICCA的衫啱就立刻買,自己的衫就左想右想....
      下次一於開PARTY來一同玩呀:)

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN