Tuesday, September 17, 2013

LICCA @ FACIAL & BATH TIME

由鄉下返回楓葉國一個月有多,又辛苦(時差)又肥(太多美食),krin媽是時候減肥和做多點保養了.
今次主力想玩REMENT藥品くすりのぷちドラッグ
MASK和身上毛巾是LIV DOLLS.
櫃上的電器是ぷち家電館OLライフ
 
一面浸浴,一面飲涷牛奶.....最高享受
 
注:日本人是浸完才飲,KRIN媽不地道呢...
 
這一套藥品連牙線,除臭劑和漱口水都有...
 
前一陣了鴨子很受歡迎,這三隻是REMENTくすりのぷちドラッグ赤ちゃんとあそぼ和芭比浴缸...一一列出作大小比較..
法國廚房的乾花浴室香薰ナタリーちゃんのフレンチ雑貨,每一件都很仔細...大愛

13 comments:

  1. 個mask好盞鬼啊!
    By the way, 我都係加國人,nice to meet you!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 做多D MASK,好...唔係唔保(養)好易老...
      Echantée(=nice to meet you)雖則大家都是楓葉國子民,我這裡官方要法蘭西文行先...:(

      Delete
    2. 哦原來你喺東邊我喺西邊,enchantee!*揮揮手* :)

      Delete
    3. 雖然遠D,但多D來呢度探我,一同玩食玩,哈哈哈...

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. 好靚呀~見到浴缸的鴨子想起了之前來HK的巨鴨

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,本來係巨鴨來港時砌的,但個景放放下到而家先出呀...:)

      Delete
  4. 哈哈...塊mask好正咁喎, 仲有埋青瓜添!
    呢個浴室場景好靚! Like !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小白咪,我無意中見到你個BLOG有篇SF的RAINBOW NURSEY就係我砌的MINI SF,好似,遲D我想出POST時LINK埋你個篇BLOG,等人睇下MINI同真的有乜分別,OK嗎

      Delete
  5. Wa, 你個浴室靚到暈,D設備全部襯哂色喎。響呢度做mask,零舍舒服﹗可見Krin真係好講究,好識享受生活0既美人﹗:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 美人...WA,呢句就最啱聴,唔怪得KOALA係KRIN的好朋友...知KRIN莫過於KOALA...:)
      得閒一同做下FACIAL,我前一陣子去曼谷時同個朋友一同做SPA,好開心...大家一同傾下又RELAXE......

      Delete
  6. Krin 媽你個bathroom須然有d亂不過好正呀!乜都有齊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. JAY,實在想放太多食玩在同一個景,到頭來顧到放位,顧唔到放到地下都係咪咁....算啦,女囝係亂七八糟....哈哈哈...

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN