Monday, August 4, 2014

VINTAGE BARBIE KEN @ REMENT AMERICAN KITCHEN


今次想介紹櫃中的物品


這三個小座都是芭比洋娃娃的
 
左邊:二手店一堆雜中買回來
中間:芭比跳舞衣附有
右邊:溜冰芭比洋娃娃附有

這套以美國廚房主題的REMENTアメリカンキッチン,
這組是LUNCH BOX


楓葉國的人大部份都會中午帶飯,
人人都會用一個LUNCH 袋分開裝食物,
KRIN囝兄弟的午餐袋,
 
 

而這個REMENT少女宝物的音樂盒ときめき宝物
 
 to be continued...................
 

12 comments:

  1. 真係估唔到原來你囝囝都係帶飯. KRIN媽你每日咪要做飯盒?
    3個奬杯放埋一齊, 好似芭比係跳舞高手, 參加咗好多心賽得奬!
    音槳盒我無買....越睇越精緻, 因為我無, 得個恨字...哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小屋,KRIN囝带飯我要早上起身煮餸,飯就前一晚較好時間制早上煮好,本來學校都有微波爐叮,不過佢地話排長龍有排等叮,咁咪要朝早煮好用保温盒裝好,快啲食完同同學囝吹水.....:)

      3個杯都幾得意,少有啲,尤其最右手那個是買一大堆二手芭比用品發現,好開心,成個OSCAR奘咁...

      呢個音樂盒真係幾少有,係咁,無就恨...嘻嘻

      Delete
  2. 每件小裝飾品都好可愛呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝呀,儲儲下就係咁,同芭比雖則啲小飾物唔精細,但係好多就REMENT無呀

      Delete

  3. .這三組獎杯好可愛.^^.
    芭比禮盒中..我喜歡它的配件勝於芭比本身啊..

    ReplyDelete
  4. 我都非常認同你所講,有時見到芭比套裝的飾物超美的,但一想到要花錢連芭比娃一同買,就會郤步了,因本身對現代的芭比一般,但可惜事不如願,所以現在有一大堆芭比放在櫃中.....

    ReplyDelete
  5. 我真的好喜欢你能把一个RM大空间布置成那么多样子!!那个Hallmark架子真是好看好用,我也有~~想圣诞节拿出来布置~喜欢你总是细心的介绍每样小物件,每件一经介绍都变得有生命力。

    ReplyDelete
    Replies
    1. CHLOE,玩快大是因為方便,轉一下傢俱又是一個新場景了,哈

      HALLMARK的架子買是也因它濃濃的聖誕氣氛打算CHRISTMAS才玩,但又覺得做六十年代景很合用,放出來也可以,聽你說你也有不少HALLMARK,大家同道中人.但今年的新款有無目標????

      介紹每樣食玩是因為它們背後的創作者都花了很多心思,知道了又可以讓人知多點,大家會想玩多一點吧

      Delete
  6. 嗚…好恨要你d獎座,開頭以為餐袋是食玩,仲想'問边到買,咁午餐係你弄比佢地嗎?你一個人又煮兩餐又要打理咁大間屋,辛苦哂!

    ReplyDelete
  7. 大眼,我都係見到中間個好靚是一套BARBIE衫有的買了,之很就留意到BARBIE出的奬座,集集下先有三個

    你而家就知其實超級阿四妹係我....鳴鳴鳴,做到CC下...仲要有時俾人哦話啲餸唔好食重覆.......鳴鳴鳴

    ReplyDelete
  8. Krin 您每天早上做飯真係一位好媽媽, 辛苦了, 做人老婆, 心抱同呀媽真係有時覺得艱難...唉...
    唯有做一D 自己開心ge 野, 例如.....玩玩具, 砌下場景, 同睇您地D blog, 留下言 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carry係嫁,現實中個個人都忙,但好開心自已找到食玩呢個興趣,又可以起度吹下水,咁就好似有自已小天地,咪ok囉

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN