Monday, June 23, 2014

LICCA @ MA-BA toys 1986

上一次訂LICCA和勇君同時也訂了這組傢俱,
它是MA-BA公司(日本BARBIE)1986年生産

由於它附帶堆小件,這是訂他的原因
它的電視,打字機,雙卡式録音機,按制式電話
都是現在很難找,
一直念念不忘REMENT的舊家電,
但買不到,總有找到別的希望....
食玩也有潮流,看80年代的食玩狗也是不同現在的品種
80年代的食玩的顏色跟現在的相比會比較柔和
下次再談家俱

12 comments:

  1. 有齊全屋家俬啦! 恭喜恭喜 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝,遲啲要整過新傢俱大食會食返餐呀....哈哈人

      Delete
  2. D家俬好正喎, 尤其張SOFA同唱機, 好LIKE! 依家見少賣少
    隻狗好搞笑, 好似放係門口果D裝飾品...

    ReplyDelete
  3. 小屋,先要同你講,我去你BLOG留言,又唔見左,今次我記得用電腦,都無,係咪你唔歡迎KRIN呀.......哈哈哈,我打完呢度會再去探你,睇下又有無...

    張SOFA啲色好SOFT,係我買呢套的目的之一,咁都俾你睇中....我地兩個好啱喎...

    隻狗係以前食玩,話晒差不多三十年,算係咁.....哈哈....我想同佢隻眼油色睇落無咁假,但又怕唔得,你知我啲DIY幾有限,,,,,仲係心大心細

    ReplyDelete
    Replies
    1. 張SOFT顏色和形狀好得!
      嘩! 同隻狗油色你都諗到! 你試吓, 如果唔得, 咪當裝飾品擺設用.

      Delete
    2. 遲一啲一定要用張SOFA做個客廰景......加隻狗狗,哈哈

      Delete
  4. 好多傢俬呀!快啲砌場景啦

    ReplyDelete
  5. 好棒!想看场景!Fashion真是一个循环,那个时代原来流行过这种粉嫩颜色,你看现在这两年又开始流行了。那只宠物狗看着好可爱好无辜。。。自己可以尝试Paint两只眼睛会比较传神。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝欣賞,我都打算油它的眼睛讓它看來水靈一點,食玩尤如FASHION,好似這幾年就流行鮮粉紅(如芭比的傢俱),真的受不了,真希望快點轉回粉嫩色,看上去SOFT一點,會比較容易做景,太鮮明的顏色很難做得好的...

      Delete
  6. 個雪櫃好靚,檸檬黄,仲有張sofa,隻粉紅我鍾意ri

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢件件傢俱都唔差,人就係咁,總好似舊的好,唯一真係張床太大,同個貼紙舊啲無咁靚,你快啲砌你個廚房,你個新廚房好正呀

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN