Thursday, October 17, 2013

LICCA @ 鐵板燒 家電 Okonomiyaki

 
 
今天想介紹一下這套
REMENT跟媽媽一同煮食,
鐵板燒家電....
 
 
 



它的功能是整大板御好燒
日语お好み焼きOkonomiyaki),
又稱為什锦燒,是源自日本的一種鐵板燒小吃

 


製作方法是將水加入小麥粉攪伴形成粉漿,再加上蔬菜、肉類、魚類和貝類等材料,於鐵板上煎,最後加上調味料進食
 


PS,這個鐵板燒家電可以電線,電熱板一件件分開,真的很專門呢.....
 

6 comments:

  1. 呢個鐵板真係超正,都係我自己其中一件飛佛^^

    ReplyDelete
  2. 係呀,水晶,佢都係我飛佛,佢又靚又分得散件好仔細....希望REMENT再出多D唔同類家電就好.........................

    ReplyDelete
  3. Hi,I am chi yung's wife,say hi to you^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. HI,咁大眼你幾時開BLOG呀,等緊你.....

      Delete
    2. 大眼:http://www.flickr.com/photos/tina_yung/
      暫時會在這裏放相,你記低地址先
      不過還未有新作,我下下星期又去旅行了

      Delete
    3. 大眼,収到,我會加你入去我個LIST......去旅行開心d,食多D,玩多D....

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN