Wednesday, October 9, 2013

LICCA @ JAPANESE STYLE LIFE

很久無做和式景了,今次LICCA著的浴衣是自制的...
這次因想用HELLO KITTY
KRIN媽的這組緑茶冰的黑糖水放不進杯中,REMENT的品質那一陣子真的出了很多問題,最近又好了一點.
 
 
 
 
 
這個湯豆腐,最 是豆腐也是KITYY做型,而湯匙真的有孔,很仔細
日本人很喜歡買這個手信,以前一年總有好幾次吃,內埋有一種是紅豆蓉....
今次 拿了的和物和這套KITTY對比...各有各特色,舊的比較真實傳統,新的做工精美....
 
 

13 comments:

  1. 和服LOOK好靚呀~仲有最得意的KITTY~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,其實最煩係要找和服做景,所以見到特別的衫反而會買...:)

      Delete
  2. 嘩﹗套和服好靚呀﹗你絕對可以在網上開Licca和服店,一定好多人order你0既作品﹗:D
    左手邊個木櫃好真、好啱size呀﹗唔知邊度有得買呢?
    呢套Kitty,我上次差D忍唔住買咗,果度真係好貴。
    要等我向住喺我快適空間果七個幪面超人收咗租金,先至有銀兩買。XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同學囝,人家真正LICCA和服靚同仔細好多,我呢D只係可遠觀,同人手工差好遠....

      個木櫃係呢一套,http://www.amiami.com/top/detail/detail?scode=GDS-9503
      不過我訂時YEN好高,所以都唔平,反而以前10元時代的和家具平靚正好多...同佢係1:12,有點偏小....
      套KITTY其實係以前套REMENT京都的簡化板,比京都套小D,但都叫做樣樣有點,不只食,有手信,有梳,好過新個套RELEXE KUMA JAPANESE CAFE只係得食....

      你上次問我套KITTY銀色用具係呢套http://www.amiami.com/top/detail/detail?gcode=FIG-COL-6199&page=top%2Fsearch%2Flist%3Fs_maker%3DRE-MENT%24pagemax%3D100%24getcnt%3D0%24pagecnt%3D1
      我一定會買,因佢D用品全是銀小有,一定會好靚....

      Delete
    2. 我呢輪都無買野呀,因返完香港買左唔少,同新的REMENT有好多都係食具,無乜特別,要等有唔同先會買多D....

      Delete
  3. 好like 您個set-up, 好日本屋主feel , 最like d furniture, 櫃呀 --> 全部係我就好la :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. KRIN : 慢慢來,唔使急,大把食玩買,只會想錢太少,想買的太多....哈哈哈

      Delete
  4. 大眼:非常同意krin說

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大眼,係呀,就好似IKEA套家具,一直想買梳化,BARBIE的又唔靚仲要貴D,點會想到IKEA 忽然出套又平又正....希望IKEA出年又有新作,BEDROOM又好,其他食飯枱又好....

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN