Thursday, February 13, 2014

Vintage Barbie Ken @ Valentine Meal

 
 OH, MY LOVE, I ALWAYS LOVE YOU, 想起這歌詞


KEN送了花和手錶OLライフ

 

 

 
 這部相機大過你同我,
是VINTAGE KEN 50幾年前出品...
 


 

 


 

晚餐是

後話: 做完這個景很有成功感,尤其是KEN抱住BARBIE一起談心,很滿意.
一直想做情侶景,但LICCA很清純,
而BARBIE和KEN就剛好,以後再有情侣食玩景,都會再起用呢對新人....
哈哈哈...
 

19 comments:

  1. 好sweet呀....好冧呀, 尤其芭比坐係ken大肶...呵呵....今人想入非非!
    芭比換咗套衫唔同晒, 靚好多, 可能係大V啦, 我鍾意!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小屋,呢條裙真係好啱芭比,好耐之前比LICCA著過,真係好似大眼話,LICCA係無事業線LO......WAKAKAK

      Delete
    2. Krin 真係好鬼鍾意超短 mini. Little House 就鐘意大V. 要 keep 住咁 fit 身型著 mini 和大V 真係唔易 :D

      Delete
    3. JAY.....就係真人唔會超MINI,低V,咁咪寄託在芭比身上,呢種著法唔係個個CARRY度,連LICCA都唔得...........WAKAKAKA

      Delete
  2. 佢地兩個外型好夾, 情侶檔好適合,
    係呀我都覺得LICCA要配拉面哥果種男仕先襯....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,拉麵哥係啱LICCA,我等緊佢來楓葉國,上次返香江接唔到佢,又要等下一轉先可以接佢返來呀

      Delete
    2. 祝 Licca 早曰揾到拉麵哥啦 :)

      Delete
    3. 見唔到拉麵哥,大佬貓都要見下

      Delete
  3. Oh, Barbie 好 sexy 呀 --> deep V, long legs, 白雪雪ge skin, 唔怪之呀 ken 走唔nut, 望到眼定定&實一實
    Happy Valentine to you too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. CARRY, 我就係覺得EYE CONTACT好重要,;,盡量做到個景KEN同BARBIE都有眼神接觸,唯一KEN個頭唔可以曲低,差一點....YOU TOO, HAPPY VALENTINE'S

      Delete
  4. wow....好正呀! 好Sweet, 佢兩個對望嘅眼神真係冧死人!
    Happy Valentine !

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAPPY VALENTINE'S....係咪好堅呢....森林囝同LICCA係做唔到呢種食玩景....哈哈

      Delete
  5. Barbie濕柴勁正,你應該加兩行鼻血在阿ken度。其實套OL,最like 手錶個款,記得以前冇買成套,係咁抽,都抽唔到呢,之後見平最終ko一套,好彩中特别版…p.s坐大脾幅相好有feel

    ReplyDelete
  6. 係喎,大眼,等我得閒睇下加唔加到先

    套ol真係好正,隻手錶係彷tiffany 我最想有你地個套百貨公司,有個channel,lv.Gucci好正,一定啱ken送俾Barbie哈

    坐大脾張相我都好滿意

    ReplyDelete
  7. 我記得以前扭蛋出過lv喼,不過實物比rement細,但造型唔差

    ReplyDelete
  8. 嘩﹗我好開心呀﹗多謝你幫部古董相機影大特寫﹗:D 原來係五十年代出品,真係好珍貴呀﹗仲有,部收音機好靚,好襯呢個場境同人物。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢有點似REMENT的一套http://www.re-ment.co.jp/products/shoes_bag_collection/003.html部相機,但真係無想過可以有一部50年前的食玩相機,買時只係因為KEN同貪佢有多衫佩件....

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN