Monday, December 23, 2013

LICCA @ CHRISTMAS PARY 1

 
 
這個聖誕節PARTY,
主食是火雞,最重要有甜品和湯,
出自這套とっておきのホテルビュッフェ,
 
在未開始前,大眼買了咖啡和DONUT來,
原來這套米奇有兩杯大咖啡和DONUT50'cafe另外的外賣盒和糖是這一套mini sweets
這種節日,少不了是紅酒...這一套OCARA終於有機會出
看大家多開心,一邊等著其他人...
大佬貓,小屋,RAMON哥等等來....
已經飲著紅酒玩食玩
 
 TO BE CONTINUED....

13 comments:

  1. Replies
    1. 係呀,件件唔同見到都想食,不過聖誕節無你個隻樹幹蛋糕唔多似樣呀

      Delete
  2. 來了來了,今晚平安夜我帶埋四哥來你的Party,佢著埋超人底底來呀,不過你呢邊咁屎凍,有冇停電呀?多倫多好慘,過黑色聖

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好野,又多個靚囝來,等我地D女囝無咁DRY...哈哈哈

      TOUCH WOOD,就係凍多幾度,唔下冰雨下冰粒,所以無多倫多咁,所有野結晒冰....真係好彩...想起都驚

      Delete
  3. 有難gag題:點解超人要著緊身衣?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為咁先可以表現超人的雄斗斗MA.......WAKAKAKAKA

      Delete
    2. 係救人要"緊", Kakakakakaka

      Delete
  4. 我買好禮物,好快到,等我
    小屋

    ReplyDelete
    Replies
    1. 小屋,就係等你,呢輪唔多見到你,係咪忙乜野大PROJECT呀.....所以聖誕節一定要你到,仲要...禮到人到呀HAHAHA.

      Delete
    2. 你開P一定到,仲攞埋大禮來

      Delete
  5. 小屋成曰攪大 project 大生意. 不過我最近都好忙. 大佬貓一家大细今年都無新 Christmas 衫著, 又無攪 Christmas party. 希望可以攪小小新年 party 啦! Happy Holidays!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今年大佬貓又畢業,又去krin到開p。節目一個接一個。
      等睇你新年景,支持,支持

      Delete
    2. 小屋,我都支持你快D開多D新舖等我地成日去SHOPPING呀

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN