Thursday, November 28, 2013

LICCA @ Mickey and Minne house

KRIN媽有點懶惰,就拿出LIV DOLLS的COTTAGE,不用再慢慢放景......
 
其實KRIN一直不太抗拒DISNEY REMENT,只不過不要常常轉公囝而出的又是相同食具就好了...

今次一共用了四套不同MICKEY 食玩....主力是這一套.....
50'cafeミニーマウス「ラブラブ ドーナッツ」
連枱椅也是MICKEY...
LICCA身的帽和包包也是REMENT幾年前的,但看上去很時尚呢....靴バッグコレクション
 
衫是二手店的,
鞋是LIV DOLLS,很合LICCA尺碼
 
 


 

14 comments:

  1. 唔錯,套衫配襯好好,原來你齊哂呢四套,我除了Cafe,其餘只買散款-大舊媽

    ReplyDelete
  2. 大舊媽,係佢阿媽krin d taste 好 所以個囡著二手衫都靚過人 哈哈

    我買成套係為我幫襯開個website只買一套,過無謂,散買貴好多

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都只系有CAFE & 廚房, 另外個兩套只係有一兩個散件. 但原來放日晒一齊都好夾

      Delete
    2. 咁始終佢地都係同個系列,同其實我成日都想,有公囝的到第日唔出時會覺得仲靚過無,只不過而家出得太多,又加上我地有舊的,咪覺得新的無新意...

      但真係出得太密,除左錢之外,而家太多資訊,好多另外的食玩都靚,唔儲得咁多,都唔知點算好...

      Delete
    3. 我鍾意個 minnie 黃色電話, 好 colorful :)

      Delete
    4. 無可能全部買 1. 無錢 2. 無地方放 3. 唔係所有都鍾意 (証明我都未算係一個 shopaholic) :D

      Delete
  3. Jay 呢套黃色話的米奇donuts買係因我無舊個套donuts個話買時唔起眼反而鍾意同套夾餅機,但買左砌左幾次景都係個黃電話最特出

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我其他野同食玩都好守得住,但只有rement和護膚品係c穴,見啱就 遇rement殺rement 遇護膚品就話好就仲血流成河

      Delete
    2. 你同大眼一樣,護膚品及rement都係c穴

      Delete
    3. 呢兩樣真係想都不用想就流血止呀

      Delete
  4. 好似大佬貓講咁屋企已經無Mut 位放la 太多好想買的食玩 佢地又不停咁出 唔知點算

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我就來要斬手指介上blog買rement
      會唔會有朝一日有個c奶上聞話要斬手指介買rement

      Delete
    2. KRIN 要斬手指介買REMENT, 有排都未倫到你啦, 我諗我嚴重過你好多......哈哈

      Delete
    3. 小屋,其他食玩唔買都得,rement質素高,買完一定無悔,同有價有市,只有悔從唔會買錨,咁點唔會買到唔停要斬手指 哈哈

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN