Thursday, November 14, 2013

LICCA @ have fun, bend the rules

 
 KRIN和KOALA兩個女囝一同在學校,
但不是上堂,
KOALA就食女囝至愛POCKY,
KRIN就寫信,給誰就不好講了...

最近見大家都玩新的HELLO KITTY小學生,KRIN未買,先玩一玩舊的REMENT小學生...
今次用教室做題材,
三張椅和教師枱是BARBIE的二手品,
可能是90年代品....


而這個黑板和地球儀去年買的BARBIE教室用品...

LICCA這套校服是日本100YEN店買的,
粉紅色的一套比較大和合身,
但附加的鞋太少,
只好用LICCA原裝的...


另一套就比較緊,後面差點不能合上....






22 comments:

  1. 嘩﹗我地兩個真係名符其實美少女﹗:D
    我好鍾意響呢度返學,個教室唔只設備齊全,色調豐富得嚟仲好和諧。
    又容許我上堂食POCKY。(哎吔,我地條校裙咁短會唔會俾訓導主任訓話ga呢?)
    Krin真係了解我,知我鍾意食甜野。:)
    實在你寫緊信俾邊位呢?神情咁sweet,我真係好想走過嚟“裝吓”你封信... XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一定俾訓導主任話啦 :) 大佬貓話有多個位佢都想黎一齊食 Pocky 飲 Starbucks 和玩 candy crush!

      Delete
    2. KOALA....我地返學都係為左食嫁炸,一係就睇下邊度有靚囝,咁條裙就要短D,再短D....哈哈哈....

      其實DAISO條校服裙真係唔係好啱LICCA佢地,太細太緊,不過平平地就算啦...

      我都覺得呢個景好正,好多平時玩唔到的食玩可以出下,你幾時出來見下人呀,同學囝....?????KRIN好掛住你呀....

      Delete
    3. JAY, 訓導主任話就唔在講,你仲要飲埋STARBUCKS同玩CANDY CRUSH....記緊大過呀....哈

      話時話我都要去大貓屋企玩森林囝大屋

      Delete
    4. 咦,係喎,原來我成個月無出嚟見人啦。要出嚟真係有啲困難......自重拉面幫我搬完屋之後,一路都無時間執屋同埋整靚自己 XD,所以唔好意思露面。

      我又好耐無探訪各位,真係唔好意思。我其實係好想四圍去八吓,欣賞大家啲精心作品。講開又講,我個google+account一路俾佢停用到而家,如果我去到已同google+掛鈎的blogs,想留言都唔得0架。真係好唔方便。:(

      Delete
    5. Jay, 中間果個吉位,係留俾大佬貓坐。我地女仔最鍾意係留位俾friend 0架啦(尤其係靚仔果D),你快啲叫大佬貓過嚟啦﹗順便帶埋各式零食喎﹗:D
      放學時,佢都要帶埋我去佢屋企砌森林屋0架﹗
      呀吔,訓導主任嚟緊,等我拎個書包遮住條裙仔先...... :P

      Delete
    6. 大佬貓好開心知道Koala留左個位俾佢! 佢話佢要著番條超短褲襯番佢兩個靚靚friends :D

      Delete
    7. 真係無眼睇呀,女仔著短裙就話有睇頭,但大佬貓著超短褲,令我想70年代D男仔著D超短褲...................好.................................."有型"但係70年代LO....WAKAKAK

      Delete
    8. 係咩?70年代D男仔著超短褲0架咩?
      我以為係着長長啦叭褲咋。
      不過我衣櫃裏面都無呢兩種褲。:D

      Delete
    9. WA, RAMON哥...你咁靚囝來KRIN妹呢度,你要成日來呀,我好鍾意你,為左你多D來,我會叫埋KOALA,我地會整多D唔同食物,開PARTY......一定要多D來坐...

      RAMON哥,你有所不知,KRIN呢度日間成日播埋D,70,80年代電視,一開,有次見到我地發哥同玲姐打TENNIS,發哥條超短激凸褲....而家睇返,真係驚嚇程度....十分呀

      Delete
    10. 哈哈哈...聽你形容,又真係幾得人驚喎。XD
      你放心,我唔會著成咁響你面前出現,我好著重形象0架。

      Delete
  2. 我買埋另一套,終於有齊這兩套校服,我係大舊阿媽

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大舊媽呢個名幾好聴喎,KRIN媽鍾意.....因為好似同道中人,係KRIN媽一相情願....HAHAHA...我知你其實係木村個太太...我唔會話俾人知你的美貌....HAHAHA...

      笑講完....咁好買到兩套,好羡慕你有LICCA真個套校服,因呢套DAISO對SHOE同SOCK都唔啱著

      Delete
    2. 講起套校服,在日本新宿的bic camera買,不過好貴下,成港紙110,點知返到香港,見到有埋公仔才128,激死我。你知喇,去旅行總是要買下野才安樂,咁至似旅行,但其實香港買玩具最平,我呢d叫犯賤----我係工滕靜香,Kakaka

      Delete
    3. 呢輪都入手左多套Daiso,在台北款色多過香港的,又平又抵著

      Delete
    4. 木村靚太....呢個名啱聴.......

      我知你講邊款,真係有公囝同無公囝差唔係好遠,我都想個訂,但我又唔鍾意個LICCA,但只訂套校服又好似好唔抵,後尾買到DAISO就算...
      我都係咁話,去旅行點都買下,尤其日本,怕返到來無,仲貴...
      但香港我行左二三次DAISO,都無得買,可能我唔可以成日行,不過DAISO真係平,12元件,唔啱著都算....

      Delete
    5. 咁你要POST出來睇下,而家你係咪主力用FLICKR做平台呀

      Delete
    6. 我宜家仲考慮緊用乜平台,繼續我旅遊網誌,我放棄呢個b10GsP0t,因為唔識用,宜家暫時考慮PiXnet,及雅虎個全新旅遊平台,因為雅虎邀請了我兩次了,好似好有誠意,但我對雅虎有保留,

      Delete
    7. 我仲想話我想寫旅遊同時加入食玩埸景網誌,博大霧,kaka…我係木村條菜

      Delete
    8. 木村靚太.....我明白,開頭我都唔係好識用BLOGSPOT,但用用下都OK,只係佢無法私人留言,乜都公開晒,係我唔係好鍾意.

      PIXNET,我未睇過唔多知..

      YAHOO其實係最親切,全部香港人話晒同聲同氣,但佢D野話収就収,一個唔好無収入又拆埋就煩D,不過佢咁有誠意你又可以寫下去,YAHOO都係好,唯一要做定BACK-UP呀,好怕佢又發起神經....

      Delete
  3. Wa! 超短褲同超短裙ge 同學仔共處一室!有d危險bor 😆 您知la Krin 同 Koala 對腳咁靚

    ReplyDelete
    Replies
    1. CARRY,你來唔來呀,來就要超短嫁,你著乜野超短?????HAHAHA

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN