Friday, September 27, 2013

LICCA @ 化解STITCH

秋天到,LICCA當然記掛着夏天,可以戶外活動,吃冰淇淋.......

今次想用REMENT STITCH這兩套KRIN媽雖不是STITCH迷,但它每一套各有特色,不買不可

STICH夏威夷群的一套其實有很多熱帶生果,如木瓜,火龍果,墨西哥芒果都是一般小有生果....
 

另一套買的因由是它很多大件家品,而不是一般食品..


這個黃色焗爐是其中想要之一...REMENT現在很少再出大家品...


這一個MIXER只有REMENT這一套有,見很多食玩朋友拿來轉色如真的一樣...

http://www.flickr.com/photos/24617799@N06/sets/72157627065747316/
 


唔明白,KRIN這套朱古力只有四粒,不是一整盒,不知是否不見了...

 


這隻破碟,我相信REMENT也只有這一套有....
 
 

而這個架也設計得很有心思,很多佩件...

總體來說,買這兩套是因為它出了很多心思在設計上...

23 comments:

  1. 我自首,你盒朱古力唔見咗果D係我上次嚟玩果時食咗。XD

    我一套Stitch都無,見你呢兩套咁靚,又心思思...呀,仲有最新果套Kitty文具又想要(你實一早訂咗啦)...C啦,我打份牛工,進貢哂俾玩具商?:O

    ReplyDelete
    Replies
    1. 阿Krin,你千祈唔好話俾我媽媽知我咁敗家喎,否則我耳根會好唔清淨... XD

      Delete
    2. Koala, 我地買玩具就好似d人定時每個月交租咁 XD

      Delete
    3. 係呀,不過呢,交租都話有個固定數目,我地買玩具,分分鐘超出預算。XD

      Delete
  2. KOALA, CARRY, 先想問一下你地, 我呢篇新BLOG,我自己只能在電腦看到,手機就無新UPDATE,看來看去也只是得上一篇,好奇怪,大家有無咁情況^????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krin,手機Blogger 我只識睇自己d blogs, 但我好似睇不到其他人的blog, 我都係用PC 睇您E 個blog, 真係唔知係我foolish 定lazy, 現時無mut 心機study blogspot... ;P

      Delete
    2. 我都係有時睇到有時又睇唔到,有點奇怪,問下大家,唔緊要...

      Delete
    3. 我用notebook同埋tablet(當手機用)以上網方式睇,都睇到呢篇。:)

      Delete
  3. KOALA,盒朱古力請你食晒點話,我呢個月体重又創新高...我要減肥呀....

    STITCH呢兩套真係好多正REMENT,反而其他公囝出仲受歡迎,我想STITCH唔係人人啱,所以REMENT主力STITCH整多點不同吸引人..

    反而KITTY未訂呀,我相信咁愛歡迎,唔會咁快無,因我一訂要訂兩三套一同運費先無咁貴,我而家仲想緊加邊套一同訂,新個套KITTY雖則又係KITCHEN,但好多銀色廚具比較少有,可能會加呢套訂,因另兩套RELAXE KUMA,靚係靚但又係TEA或和食,無乜特別....反而新小人個套,如果你有的佩件無都值得訂,但我之前有差不多,唔訂啦...

    我睇中兩三樣BABRBIE用品,等緊CHRISTMAS之後ON-SALE...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你真係忍得,睇中貨會等幾個月,我成日怕到時無得賣,明知貴都買咗先。唉,好似套Kitty小學生咁,昨日見到,貴百幾都忍唔住買咗。>_< 本來仲想買埋兩套RELAXE KUMA,好彩最終都忍咗手,如果唔係仲蝕得勁。
      新個套KITTY雖則又係KITCHEN?即係邊套?我無見到0既?(好落後呀我...XD)

      Delete
  4. CARRY,咪係,人家月月交租都要住呀,我地月月交,但地方又細,找唔到咁多位放,都唔知點算,KRIN爸一日叫我賣晒佢算數....

    我同佢C過呀....賣我的REMENT....無得傾

    ReplyDelete
    Replies
    1. XD 我無E個問題因為我honey d 玩具多過我同貴過我哥D, 佢話賣我哥d 我實賣佢哥D .... XD
      KRIN爸有無mut 野collection? 下次佢話賣晒您D 野您咪話賣返佢哥D....

      Delete
    2. CARRY,咁得閒叫你HONEY影下D貴玩具出來睇睇,我除左REMENT外,都唔知邊D係貴,好想睇下...

      KRIN爸的COLLECTION....????佢無乜特別,呢輪咪打下CANDY CRUSH,都有,KRIN囝喎,咁無理由講賣左阿KRIN囝嫁....哈哈哈...

      Delete
    3. 哈哈哈,我呢邊都係有人成日叫我賣哂D玩具、書,咁我間屋會多返D空間,可以借D位俾佢擺幪面超人喎。XD

      Delete
    4. 其實而家就有幾個幪面超人寄居在我其中一個快適空間,我打算向佢地收返D租金,幫補吓我將來買屋買舖。:D

      Delete
    5. 我 Honey d 寶貝好多都無display 出來, or even 打開 (可能佢怕個仔見到容左佢地gua XD), 我見佢買hottoys d figure 真係好貴, 有一隻成 HK3000! 比我可以買到好多套rement la...

      Delete
    6. Koala, 完來您honey 玩幪面超人ga, 一於叫佢比返d 租la/買d 玩具比您 XD

      Delete
    7. KOALA,一於収佢租金,幫助買食玩,但幪面超人都要住快大,真係......:O

      我都後悔無買多間快,現在做景地方太小,如果有兩間好似小屋咁合埋一同做景,個景可以放多野好多唔使好似而家太迫...

      Delete
    8. CARRY......三千,真係有價有市,當然唔俾個囝,唔係一定溶左無,到時得返三蚊,,,,,,,哈哈哈....

      Delete
    9. Krin, 我都好後悔之前無買快大, 而家要臨時用foam答d walls 變成間屋, 玩完要放完位, 無得last long ;(

      Delete
  5. 玩具嘅魔力真係大呀! 因為實在太可愛啦! 呵呵..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個係一個無休止的食玩深洞.........................唉,小白咪,共勉之

      Delete
    2. 小白咪,你個BLOG留唔到言呀,一定要人登入GOOGLE+,用BLOGSPOT係唔得呀,你整整佢...:(

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN