Wednesday, September 4, 2013

香江食玩買物遊之二

 
 

14 comments:

  1. Replies
    1. 好似CARRY話,大出血就真,不過由於由YAHOO搬來,D字無里頭起YAHOO COPY時唔見晒,呢兩日忙整BLOG都無時間寫返,仲有再日本買物篇呀

      Delete
  2. Replies
    1. 係呀,雖郥出唔少血,但呢D血出得好開心呀:0

      Delete
    2. CARRY,你個BLOG唔明點解要用GOOGLE+來回應,由於我未UPDATE,要用真名,所以未留言

      Delete
  3. Krin媽個新blog整得好完善,真係Blogspot達人﹗:D
    我仲要有排摸索。:P
    你此行收穫好多正野喎﹗特別係T for Candy套傳統洗手間,好有特色,個紅雙喜面盆好靚呀﹗仲有叮噹,我都未買呀﹗:)
    嘩,我想像你執行理時幾咁苦惱,要將所有玩具拆哂,剪好D盒/包裝,再分門別類咁分開一包包,俾著我就暈左...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係睇下人地個BLOG,好的就留,最緊要USER FRIENDLY,人地覺得易看易找就得....
      反而唔好加太多音樂,VIDEO同外掛程式,唔係會RUN一個PAGE好慢,D人無心機看你個BLOG...
      我一路買,仲要開玩具時好俾KRIN爸同KRIN囝見,等佢地唔知我買左幾多,只係佢地見到我個行李做乜一路一路無左成半位...就.....:)

      Delete
  4. 同意Koala, Krin 您好利害呵,您個Blog 真係好正好完善 我好多function 都地未找到

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我而家個BLOG就7788,係點樣把YAHOO的BLOG文移過來,要等遲D先通知YAHOO,因唔想咁快個BLOG FREEZE左...同點再做好D分類等人易找好多

      Delete
  5. Krin 你個新blog唔只7788, 簡直係99十十!你成個 yahoo blog 都搬左過黎!難唔難呀?我都未知點搬法!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我仲未搬呀,我起度想,如果我叫YAHOO搬過來,咁有的只係私人BLOG文咪起呢度公開左,咁點算,所以我要解決左呢樣先搬呀

      Delete
  6. 好勁呀,原來可以成個搬過黎,係copy & paste架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係呀,SITA,如因果只係COPY AND PASTE,有相在YAHOO UPLOAD第日YAHOO一關就乜都無,因條LINK無效,我仲有野想唔通,所以唔搬住,好似私人留言咪全部公開晒....

      Delete
    2. 唔知做乜,我想發表新文章,BLOGSPOT一日話我己從別的地方登出,要再登入,但我仲可以起自己個BLOG度發到COMMENT,點解話我登出左呀.........................

      Delete

REMENT LICCA BARBIE MINATURE

KRIN